جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خودرو

این خودروی آلمانی ارزان تر از چینی های بازار ایران

این خودروی آلمانی ارزان تر از چینی های بازار ایران
این کراس اوور جدید فولکس واگن به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TSI با پاشش سوخت مستقیم مجهز است. توان خروجی این پیشرانه ۱۵۸ اسب بخار با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر است. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه DSG هم توان را به چرخ های جلوی فولکس واگن T-ROC می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این کراس اوور آلمانی و جدید ۹.۴ ثانیه اعلام شده است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار، به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، نمونه‌های اولیه کراس اوور جدید آلمانی، به ایران وارد شد.

فولکس واگن تی راک در کارخانه های پرتغال و چین (FAW-VW) تولید می شود و نسخه Cabriolet (دو در با سقف جمع شونده) آن تنها در کارخانه آلمان به تولید می رسد. احتمالاً ماموت خودرو مانند ID.4 فولکس واگن تی راک را از کارخانه چین به ایران می آورد.

مشخصات فنی کراس اوور فولکس واگن T-ROC
این کراس اوور جدید فولکس واگن به پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژر TSI با پاشش سوخت مستقیم مجهز است. توان خروجی این پیشرانه 158 اسب بخار با گشتاور 250 نیوتن متر است. جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه DSG هم توان را به چرخ های جلوی فولکس واگن T-ROC می رساند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر این کراس اوور آلمانی و جدید 9.4 ثانیه اعلام شده است.


نظرات شما
آخرین اخبار