سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
تولید و تجارت

فولاد مبارکه صنعت دوستدار محیط زیست و حامی طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور است

فولاد مبارکه صنعت دوستدار محیط زیست و حامی طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور است
معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در آیین کلنگ‌زنی کاشت ۳۰۰ هکتاری بذر دیم شهرستان مبارکه
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازر، امروز شاهد آغاز عملیات کاشت نهال در مساحتی بالغ بر 300 هکتار در اراضی طالخونچه شهرستان مبارکه هستیم. این در حالی است که فولاد مبارکه نیز تعهد کاشت نهال در زمینی به مساحت 1000 هکتار در همین منطقه را داده است. این شرکت در استراتژی‌های خود همواره اعلام داشته که حافظ محیط زیست است و در این راستا 43 درصد از اراضی زیست‌بوم خود را به فضای سبز اختصاص داده است.


🔸فولاد مبارکه به‌عنوان صنعت دوستدار محیط زیست، اقدامات زیادی در راستای حفاظت از محیط زیست انجام داده که ازجمله آن می‌توان به تعهد برای تولید 6 میلیون اصله نهال در دو فاز اشاره کرد. بسیار خرسندیم که شرایط کاشت نهال در 300 هکتار از اراضی طالخونچه شهرستان مبارکه فراهم شده است. 


🔹این شرکت در راستای کاهش میزان مصرف آب نیز سرمایه‌گذاری‌های زیادی داشته، به‌گونه‌ای که توانسته میزان مصرف آب مورد نیاز خود از زمان بهره‌برداری در سال 1371 تاکنون را بهینه‌سازی و تا 86 درصد کاهش دهد و با استمرار این سرمایه‌گذاری‌ها تا سال 1404، به آب خام منطقه بی‌نیاز خواهد شد. این شرکت به‌عنوان صنعت دوستدار محیط زیست، حامی اقدامات زیست‌محیطی ازجمله مشارکت در کاشت یک میلیارد نهال در کشور است


نظرات شما
آخرین اخبار