شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
بورس

نماد معاملاتی «وملی» به تابلو فرعی بازار اول بورس ارتقا یافت

نماد معاملاتی «وملی» به تابلو فرعی بازار اول بورس ارتقا یافت
دکتر علی اصغرمحمدپور مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی از ارتقاء نماد معاملاتی « وملی» از تابلوی بازار دوم به تابلوی فرعی بازار اول بورس خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار، دکتر علی اصغرمحمدپور مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی از ارتقاء نماد معاملاتی « وملی» از تابلوی بازار دوم به تابلوی فرعی بازار اول بورس خبر داد.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی؛ دکتر علی اصغرمحمدپور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی گفت: با اعلان سازمان بورس اوراق بهادار تهران، نماد "وملی" به تابلوی فرعی بازار اول ارتقا یافت.



مدیرعامل گروه صنعتی ملی با اشاره به زحمات مدیران و معاونین این شرکت در یکسال گذشته تصریح کرد: با تلاش همکاران بنده در بخش های مختلف گروه صنعتی ملی ، نماد این شرکت پس از سال ها از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول ارتقا یافت تا سهامداران این شرکت بتوانند در فضایی مناسب تر نسبت به سرمایه گذاری و افزایش سهم خود اقدام کنند.


دکتر محمدپور درخصوص عوامل موثر در ارتقا جایگاه نماد این شرکت نزد سازمان بورس اوراق بهادار تصریح کرد: شفافیت و اطلاع رسانی مناسب، رعایت اصول حاکمیت شرکتی، میزان شناوری سهام، سودآوری عملیاتی مداوم و جریان های خالص مثبت وجه نقد ناشی از فعالیت های عملیاتی شرکت، از مهم ترین عوامل موثر در این ارتقا بوده است.


مدیرعامل گروه صنعتی ملی در پایان این نوید را به سهامداران و فعالان بازار سرمایه داد که مدیران این شرکت تمام تلاش خود را در راستای حفظ منافع و ارتقا ارزش و جایگاه سهم این شرکت بکار خواهند بست و با برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته، سال آینده نیز خبرهای خوبی از نماد وملی خواهند شنید.


گفتنی است ارتقا جایگاه نماد از بازار دوم به بازار اول منجر به بهبود جایگاه شرکت بین شرکت های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و بهره مندی از افزایش دامنه نوسان قیمت سهام از مثبت تا منفی 5% به مثبت تا منفی 7 % خواهد شد.


نظرات شما
آخرین اخبار