شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
تولید و تجارت

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

برگزاری پویش دورهمی تلاشگران شرکت (دستان پرتلاش)

برگزاری پویش دورهمی تلاشگران شرکت (دستان پرتلاش)
ذوب آهن اصفهان شناسنامه فولاد ایران به همت والای مردان و زنان خدوم چون دری درخشان با قدمتی بیش از نیم قرن در دل این مرز و بوم می درخشد، مردان و زنانی که به عنوان سرمایه های اصلی شرکت با دل و جان در راستای تحقق اهداف کشور عزیزمان ایران از هیچ تلاش و کوشش دریغ نورزیده و شرایط سخت و محیط خشن صنعتی را به جان می خرند تا بتوانند روزی حلال را به خانواده خویش هدیه دهند.
  بزرگنمايي:

 پایگاه خبری شاخص یازار، به منظور ایجاد شور و  نشاط در بین خانواده ها و شناخت دستاوردهای مهم شرکت، اولین ویژه برنامه پویش دورهمی (دستان پرتلاش) ویژه خانواده های بزرگ ذوب آهن در آستانه روز جهانی کار و کارگر با دعوت از 55 نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد 205 نفر چهارم اردیبهشت ماه در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) واقع در فولادشهر برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین صغیرا مشاور، کارشناس خانواده و استاد حوزه و دانشگاه در این برنامه  در زمینه  راه های رسیدن به آرامش و گفتمان خوب در محیط خانواده گفت : ما باید اصلاح را از خودمان شروع کنیم تا خانواده و جامعه اصلاح شود.

وی افزود : اگر زوجین بتوانند نیازهای یکدیگر را به خوبی پاسخ دهند و به تفاهم برسند می توانند به دور از هر گونه اختلاف زندگی موفقی داشته باشند.

این مشاور خانواده تصریح کرد : تفکر، رفتار و عواطف سه رکن اساسی در امر تربیتی است. تا فکر اصلاح نشود، رفتار درست نمی شود.

وی در ادامه از کتاب ادبستان کسا ء که به قلم خود اوست یاد کرد و اظهار داشت : در این کتاب 70 نکته تربیتی از حضرت زهرا (س) از حدیث شریف کساء بیان شده که حتی جوامع غرب هم هنوز به آن دست نیافتند .

در حاشیه برگزاری این آیین با تنی چند از همکاران حاضر در برنامه گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید. 

 
مهدی شیروانی شاغل در مدیریت نسوز گفت: بسیار خوشحالم از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده بتوانم در این دورهمی شرکت نمایم برگزاری چنین برنامه‌هایی نقش موثری در ارتقاء روحیه افراد دارد و به ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده بسیار کمک می کند.

علیرضا عابدینی شاغل در مدیریت حراست نیز اظهار داشت : در کل برنامه ها خوب بود از برگزار کنندگان و مدیریت روابط عمومی بابت برگزاری چنین برنامه هایی تشکر می کنم. امیدوارم این گونه جشن ها تداوم پیدا کند تا سایر همکاران نیز بتوانند در این دورهمی شرکت کنند.

مهدی احمدی شاغل در مدیریت فن آوری اطلاعات و سیستم ها نیز تصریح کرد: از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده در این برنامه دورهمی شرکت نمایم  بسیار خوشحال هستم. شادی در محیط کار و خانواده یک اصل مهم برای  افزایش بهره وری است، شادابی و نشاط نه تنها بر روح بلکه بر روان انسان نیز تاثیر می گذارد و باعث کاهش شدن استرس و نگرانی و بهبود فضای کار می شود.

امیر حسین زاده شاغل در مدیریت فولادسازی گفت : پرسنل با توجه به شرایط سخت کاری برای روحیه بهتر به برگزاری چنین جشن هایی نیاز دارند. برنامه‌ها خوب و راضی کننده بود امیدوارم در برنامه‌های بعدی بخش های شاد بیشتری برای بچه ها در نظر گرفته شود.


نظرات شما
آخرین اخبار