شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ورزشی

بازدید مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان از تمرین تیم فوتبال

بازدید مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان از تمرین تیم فوتبال
مهدی کوهی در بازدید از تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، این تیم را مجموعه‌ای آینده‌دار با کادر مربیگری حرفه‌ای توصیف نمود و گفت: هر وقت همه خوبان کنار هم جمع شوند خریداران زیادی از تیم‌های بزرگ خواهند داشت اما با حمایت و پشتیبانی مجتمع بزرگ ذوب‌آهن از همه عزیزان تیم، سعی بر حفظ آن‌ها داریم.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار، به گزارش معدن نیوز -مهدی کوهی در بازدید از تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، این تیم را مجموعه‌ای  آینده‌دار با کادر مربیگری حرفه‌ای توصیف نمود و گفت: هر وقت همه خوبان کنار هم جمع شوند خریداران زیادی از تیم‌های بزرگ خواهند داشت اما با حمایت و پشتیبانی مجتمع بزرگ ذوب‌آهن از همه عزیزان تیم، سعی بر حفظ آن‌ها داریم.


کوهی در ادامه گفت: انتظار می‌رود با رعایت استانداردهای فنی نتایج خوبی که در نیم فصل اول به دست آمد ادامه پیدا کند.


وی خاطرنشان کرد: فعال‌سازی مجدد مدرسه‌های فوتبال و استفاده از ظرفیت‌های استان برای شناسایی و معرفی چهره‌های جدید به فوتبال کشور از برنامه‌های پیش‌روی ذوب‌آهن اصفهان است.


در ابتدای این بازدید نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از حمایت‌های مدیریت عالی این مجتمع عظیم صنعتی قدردانی نموده و آرزوی کسب نتایج درخشان در ادامه این فصل از لیگ برتر فوتبال کشور را داشت.


در پایان این بازدید، مهدی کوهی به اتفاق مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال و جمعی از کادر فنی این تیم در جشن دورهمی خانواده بزرگ ذوب‌آهن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در فرهنگسرای فولادشهر حضور یافتند.



نظرات شما
آخرین اخبار