جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
بورس

بورس کانال‌های جدید فتح کرد

بورس کانال‌های جدید فتح کرد
بازار سرمایه نخستین روز کاری خود در هفته جاری را با فتح کانال‌های جدید آغاز کرد؛ به طوریکه شاخص کل بورس وارد کانال دو میلیون و ۴۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز وارد کانال ۳۰ هزار واحد شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با 73 هزار و 255 واحد افزایش تا رقم دو میلیون و 438 هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هموزن نیز با صعودی 14 هزار و 451 واحدی رقم 800 هزار و 946 واحد را ثبت کرد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش 186 هزار و 367 میلیارد ریال انجام شد. 67 درصد نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

ورود فرابورس به کانال 30 هزار واحد

شاخص کل فرابورس نیز امروز در صعودی بی سابقه 627 واحد افزایش یافت و با ورود به کانال 30 هزار واحد رقم 30 هزار و 370 واحد را ثبت کرد. در این بازار 587 هزار معامله انجام شد که 241 هزار و 620 میلیارد ریال ارزش داشت. 70 درصد نمادهای فرابورسی مثبت بودند که سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

طی معاملات امروز بیشترین خروج پول حقیقی از صندوق‌ها و بیشترین ورود پول حقیقی به فلزات اساسی بود.


نظرات شما
آخرین اخبار