جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ورزشی

جدول لیگ برتر فوتبال| پایان ثلث دوم با یکه‌تازی سپاهان/ مس کرمان به بقا نزدیک شد

جدول لیگ برتر فوتبال| پایان ثلث دوم با یکه‌تازی سپاهان/ مس کرمان به بقا نزدیک شد
سپاهان اصفهان با غلبه بر ذوب‌آهن و بهره‌ای که از شکست پرسپولیس مقابل هوادار برد، با سایر مدعیان قهرمانی لیگ برتر فاصله گرفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، دو سوم از مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل 02-1401 امروز (سه‌شنبه) با برگزاری سه دیدار به پایان رسید و شرایط همچنان بر وفق مراد سپاهان ادامه یافت.

طلایی‌پوشان با برتری مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان، امتیازات خود را به عدد 42 رساندند و با سه امتیاز اختلاف نسبت به سرخابی‌های پایتخت، در صدر جدول ماندنی شدند. پرسپولیس و استقلال با 39 امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند. گاندوها که ششمین شکست خود را در این فصل تجربه کردند، با 20 امتیاز در جایگاه سیزدهم جای دارند و تنها هشت امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند.

مس کرمان نیز بر نساجی غلبه کرد تا 18 امتیازی شود و فاصله خود را با دو تیم قعرنشین نفتی به شش امتیاز برساند. صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیز با یک امتیازی که از هم گرفتند، 12 امتیازی شدند و حالا در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جای دارند. پیروز این مسابقه به فرصتی طلایی برای بقا دست می‌یافت، اما هر دو تیم چنین بختی را از دست دادند و کاری دشوار برای بقا پیش رو می‌بینند.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر به شرح زیر است:

پیکان صفر - استقلال 2
ملوان بندرانزلی یک - گل‌گهر سیرجان 2
تراکتور تبریز صفر - آلومینیوم اراک صفر
پرسپولیس صفر - هوادار یک
مس رفسنجان یک - فولاد خوزستان صفر
مس کرمان 2 - نساجی مازندران یک
نفت مسجدسلیمان صفر - صنعت نفت آبادان صفر
سپاهان اصفهان 2 - ذوب‌آهن اصفهان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

تیم فوتبال سپاهان اصفهان , تیم فوتبال صنعت نفت آبادان , تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان , لیگ برتر فوتبال , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال مس کرمان ,



نظرات شما
آخرین اخبار