سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مجلس

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

هیچ مانعی برای تأمین منابع مالی جبران خسارات سیل وجود ندارد

هیچ مانعی برای تأمین منابع مالی جبران خسارات سیل وجود ندارد
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بهیچ مانعی برای تأمین منابع مالی جبران خسارات سیل وجود ندارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از ایسنا، محمد خدابخشی در خصوص وقوع سیل شهرستان پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«صلی الله علیک یا اباعبدالله 

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف، حادثه سیل اخیر در شهرستان الیگودرز موجب از دست رفتن تعدادی از همشهریان عزیزمان و تأثر و تألم فراوان همه مردم شریف شهرستان گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، حادثه تلخ جان باختن این عزیزان را به همشهریان گرامی، مخصوصاً خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای عزیزان از دست رفته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

لازم می‌دانم ضمن تقدیر از وزارت کشور، استانداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، فرماندار، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و همه عزیزانی که در این مدت به مدیریت بحران کمک نمودند، به استحضار همشهریان عزیز برسانم که پیگیری برای گرفتن امکانات و جبران خسارت‌ها در حال انجام است.

بخش‌داران و مدیران دستگاه‌های اجرایی خسارت‌های وارد شده به مردم و مناطق درگیر سیل اعم از تخریب زمین‌های کشاورزی، مزارع پرورش ماهی، کانال‌های انتقال آب، جاده‌های بین مزارع، زیر ساخت حمل و نقل جاده‌ای، مدارس، شبکه توزیع برق و ... را احصاء و به ستاد مدیریت بحران شهرستان ارائه نمایند تا اقدامات لازم به منظور جبران خسارت‌ها بعمل آید.

با استفاده از ظرفیت قانون بودجه کل کشور هیچ مانعی برای تأمین منابع مالی وجود ندارد. با توجه به محدودیت زمان و ضرورت تسریع در تصویب اعتبارات مورد نیاز، مسئولیت عدم ارسال به موقع گزارش خسارت‌های وارد شده، متوجه بخشداران و مدیران مربوطه خواهد بود.

از دهیاران و اعضای محترم شوراها و همچنین افراد خسارت دیده انتظار می‌رود که در تکمیل و بروز رسانی اطلاعات با بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی حداکثر همکاری را بعمل آورند.


نظرات شما
آخرین اخبار