يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
تولید و تجارت

مسئولیت های اجتماعی/ انعقاد تفاهم‌نامه تامین آب

مسئولیت های اجتماعی/ انعقاد تفاهم‌نامه تامین آب
در راستای مسئولیت های اجتماعی/ انعقاد تفاهم‌نامه تامین آب بخشی از مناطق غرب اهواز توسط گروه ملی صنعتی فولاد ایران*
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، روز دوشنبه 15 آبانماه، مراسم انعقاد تفاهم نامه تامین آب بخشی از مناطق غرب اهواز توسط شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و شرکت آب و فاضلاب خوزستان با هدف پایداری آب شرب این مناطق به امضا رسید.

🔸در این مراسم که با حضور مهندس خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، مهندس کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، دکتر محمدی مدیرعامل و تنی چند از معاونین و مدیران شرکت در سالن جلسات دفتر مدیریت برگزار شد.

🔹مهندس خانچی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران افزود: این شرکت مجموعه‌ای استراتژیک در دوران دفاع مقدس بود که خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده و یکی از مفاخر استان است که در دوران‌ مختلف نقش‌های مهمی را در توسعه استان ایفا کرده است.

🔸وی با اشاره به اینکه شرکت گروه ملی روند صعودی را طی می‌کند افزود: با همراهی و همدلی مجموع دستگاه‌های خوزستان، موفقیت‌های زیادی در مجتمع عظیم صنعتی رقم خواهد خورد.

🔹ایشان تصریح کرد: با انعقاد این قرارداد، آب بخشی از مناطق غرب اهواز پایدار و تامین خواهد شد و امیدواریم این حرکت شرکت گروه ملی الگویی برای سایر شرکت‌های صنعتی در استان باشد.

🔸دکتر محمدی مدیرعامل گروه ملی نیز در این نشست بابیان اینکه هفت سال است تامین آب منطقه ملاشیه و روستاهای اطراف اهواز به عهده این شرکت است اظهار کرد: خرداد ماه امسال که منطقه ملاشیه اهواز دچار مشکل افت فشار آب شد، این شرکت با تزریق یک هزار و 400 متر مکعب در ساعت آب به شبکه، مشکل منطقه را حل کرد.

🔹ایشان افزود: پس از رفع مشکل منطقه ملاشیه تصمیم گرفته شد تا بخشی از تاسیسات تصفیه خانه این شرکت در اختیار شرکت آب و فاضلاب خوزستان قرار گیرد که انعقادتفاهم‌نامه با هدف تامین آب پایدار برای مناطق حاشیه غرب اهواز ازجمله ملاشیه، عین 2، پردیس و... صورت گرفت.

🔸وی گفت: مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران در همه مشکلات موجود پیش‌قدم شده تا به توسعه استان کمک کند.

💢 روابط عمومی و امور بین الملل گروه ملی صنعتی فولاد ایران 


نظرات شما
آخرین اخبار