يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
بانک و بیمه

بیمه سلامت

ادای احترام دکتر ناصحی به مقام شامخ شهدای خرم‌آباد

ادای احترام دکتر ناصحی به مقام شامخ شهدای خرم‌آباد
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با حضور بر مزار شهدای خرم آباد به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در سفر به استان لرستان؛ با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد ضمن غبار روبی و تقدیم شاخه گل از مقام شامخ شهدا تجلیل و با آرمان های بلند آنها تجدید میثاق کرد.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، در این مراسم با تاکید بر تداوم راه شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهدای دولت با خدمت صادقانه و بی‌منت ماندگار شدند و این راه از سوی همه خدمتگزاران به مردم باید دنبال شود.
وی با اشاره به اینکه امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون خون پاک شهدا است تصریح کرد: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است.
دکتر ناصحی ادامه داد: امیدوار هستیم همه ما در دوران خدمت خود بتوانیم گره‌گشای مشکلات مردم باشیم و در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.
وی گفت: امروز ثمرات و برکات خون شهدا موجب شده تا نظام اسلامی مستحکم تر از گذشته و سرافرازانه در زمینه های مختلف خوش بدرخشد.
لازم به ذکر است، در حاشیه حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در گلزار شهدا از خانواده شهید عبدالعلی عزیزی با اهداء لوح تقدیر شد.


نظرات شما
آخرین اخبار