پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ورزشی

همراهی با مانچینی در آخرین لحظه کنسل شد!

همراهی با مانچینی در آخرین لحظه کنسل شد!
اشک‌های طارمی و بی‌تابی نیمکت چه چیزی را در مورد تیم ملی نشان می‌داد؟
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار، به گزارش "ورزش سه"، حتما شنیده‌اید که گاهی هر چه می‌زنی به در بسته می‌خورد. دیشب یکی از همان شب‌هایی بود که نمی‌شد، که هر چه ایران می‌زد گل نمی‌شد، که هر چه تلاش می‌کرد، ثمر نمی‌داد. دیشب شب ایران نبود، که اگر بود راحت‌ترین برد یک‌هشتم نهایی نصیب ایران می‌شد، بردی با اختلاف چهار یا پنج گل، ساده و بدون استرس. اما فوتبال همین است، همیشه قرار نیست بزرگان در مقابل رقبای خود به آسانی پیروز شوند، گاهی هم کار سخت می‌شود گاهی آتش شعله‌ور می‌شود و دوباره برخاستن از دل شعله‌های آتش کار هر کسی نیست، ققنوس باید باشی تا دوباره از دل آتش متولد شوی. ققنوس؛ مثل ایران. 

عربستان از تورنمنت کنار رفت، عراق هم در مقابل اردن تاب نیاورد و خیلی زود به خانه برگشت، در آن سو از شرق آسیا ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا به‌عنوان قدرت‌های کلاسیک شرق راهی یک‌چهارم نهایی شدند، حالا بار غرب روی شانه ایران سنگینی می‌کند. اینجا در مسابقات جام ملت‌های آسیا، دیگر ستاره‌های میلیون دلاری لیگ‌های حاشیه خلیج فارس کارایی ندارند، اینجا جایی است که باید دست روی زانوی خودی‌ها بگذارید و به پیش بروید، پس حالا نوبت به ایرانی‌ها رسیده تا کار نیمه‌تمام این سال‌ها را تمام کنند.

یکی از شگفتی‌های برگزاری این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، حضور ورزشگاه احمد بن خلیفه به‌عنوان یکی از ورزشگاه‌های میزبان بود، جایی که اگرچه از نظر زمین مسابقه، کمبودی نداشت، اما هرگز شبیه یک ورزشگاه بین‌المللی که توانایی میزبانی از یک مسابقه حساس را داشته باشد نبود. ظرفیت بسیار کم ورزشگاه، آن هم برای دیدار دو تیمی که تماشاگران بسیاری در دوحه دارند از اولین مشکلات بازی دیروز بود و بیش از یازده هزار بلیت این مسابقه خیلی زود به فروش رسید تا بلیت این دیدار در بازار سیاه تا 200 دلار هم به فروش برسد. دیروز در ورزشگاه احمد بن خلیفه جای سوزن انداختن نبود، چرا که ایرانی‌ها، سوری‌ها و عرب‌زبان‌ها همه آمده بودند تا تماشاگر یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این مرحله باشند.


نظرات شما
آخرین اخبار