شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
بانک و بیمه

در حکمی از سوی دکتر میرهاشم موسوی انجام شد:

انتصاب محسن نظام‌خیرآبادی به سِمَت مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت

انتصاب محسن نظام‌خیرآبادی به سِمَت مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی محسن نظام‌خیرآبادی را به سمت مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت این سازمان منصوب کرد. محسن نظام خیرآبادی، پیش از این مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان خراسان رضوی بوده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در حکم انتصاب صادر شده توسط دکتر میرهاشم موسوی، برای انتصاب مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تأمین‌اجتماعی آمده است:

جناب آقای محسن نظام‌خیرآبادی
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم، از جمله؛ عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف سازمانی و تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید:

- مدیریت بر طراحی و تدوین ساختار سازمانی اعم از ستادی، استانی و اجرایی در بخش‌های بیمه‌ای، درمانی ناشی از ایجاد، توسعه، ارتقا، انحلال و ادغام در چارچوب سیاست‌های سازمان.
- مدیریت فعالیت‌های مربوط بهبود روش‌ها مشتمل بر شناسایی، مستندسازی و مدل‌سازی، تحلیل و طراحی فرآیندها با بکارگیری ابزارهای نوین با مشارکت حوزه‌های تخصصی ذی‌مدخل.
- برنامه‌ریزی و نظارت بر فعالیت‌های پایش و اندازه‌گیری کارایی و اثربخشی فرآیندها و نظارت بر یکپارچگی آن‌ها در قالب تعریف فعالیت‌های یکسان و شناسایی و رفع مغایرت در گردش کارها و شیوه‌های اجرایی هر فرآیند در واحدهای سازمانی با مشارکت حوزه‌های تخصصی.
- مدیریت پایش کارایی و اثربخشی ساختار براساس شاخص‌های مدون و تأثیرگذار در تحقق اهداف سازمانی، با کاربست ابزارهای نوین و ارائه گزارش و پیشنهادات اصلاحی به مقام مافوق.
- مدیریت فعالیت‌های مربوط به تهیه و تدوین نظامات نگهداشت کارکنان و جبران خدمات، افزایش سالانه حقوق کارکنان (ضریب ریالی)، پاداش و مزایای عملکردی کارکنان و ابلاغ آن با سیر مراحل اداری.
- مشارکت در برنامه‌ریزی نیروی انسانی از حیث عناوین شغلی و تعداد و ترکیب نیروی موردنیاز به‌ویژه نیروی ناشی از افزایش عملکرد حسب نرم و ضوابط، توسعه و ایجاد و ارتقاء و... در چارچوب برنامه و بودجه و سیاست‌های سازمان در زمینه جذب نیروی انسانی.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.


میرهاشم موسوی
مدیرعامل


نظرات شما
آخرین اخبار