هرمزگان این روزها در نقطه تلاقی اقتصاد، ژئوپلیتیک و امنیت ملی ایستاده، همزمان با افزایش تنشهای منطقهای، جنگ تحمیلی اخیر و رقابت فشرده قدرتهای منطقه برای تصاحب مسیرهای ترانزیتی، اعلام آمادگی قزاقستان برای ایجاد مرکز لجستیکی در بندر شهید رجایی، بار دیگر نگاهها را متوجه بزرگترین بندر تجاری کشور کرده است.
مهدی شکریزاده، مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان:
مجمع عمومی سالانه سهامداران فرصتی فراهم شد تا عملکرد شرکت فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۴ مورد واکاوی قرار گیرد. سالی که با موفقیت و برنامه ریزی برای آینده پر بار به پایان رسید.
سال ۱۴۰۵ سالی پرچالش برای صنعت فولاد کشور و فولاد هرمزگان است؛ سالی که در آن محدودیتهای انرژی، چالشهای صادراتی و شرایط اقتصادی، برنامهریزی دقیق و تصمیمگیریهای راهبردی را بیش از گذشته ضروری کرده است.
مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت فولاد هرمزگان مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ در هتل هرمز بندر عباس برگزار شد.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت گفت: فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۴ با عملکرد عالی و همکاری همه کارکنان با رشد سودآوری مواجه شد و امیدوار هستیم این روند در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.
فولاد هرمزگان در بهترین مکان کشور از نظر مکانیابی قرار گرفته است
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد هرمزگان با حضور ۹۵ درصدی سهامداران آغاز شد.
شرکت فولاد هرمزگان در سال جاری با اتخاذ استراتژی های هوشمندانه موفق به افزایش بهره وری شد.
در بیست و سومین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی، شرکت فولاد هرمزگان موفق شد برای نخستین بار تندیس سیمین را کسب و علیرضا رحیم، مدیرعامل این شرکت این تندیس را دریافت کرد.
مدیرعامل فولاد هرمزگان با تبریک کسب تندیس سیمین بیستوسومین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی، این موفقیت را افتخاری تاریخی و حاصل همدلی، تخصص و تلاش خانواده بزرگ فولاد هرمزگان دانست.
تندیس سیمین تعالی؛ ثمره حرکت هدفمند فولاد هرمزگان در مسیر سرآمدی
علیرضا رحیم، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه بیست سومین همایش ملی جایزه تعالی سازمانی، پس از کسب تندیس سیمین، با بیان اینکه تعالی سازمانی یکی از مهمترین ابزارهای ارتقای بهرهوری و بهبود مستمر در بنگاههای اقتصادی است، گفت:
فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۴ با اتخاذ استراتژی های هوشمندانه و مدیریت صحیح منابع مشکلات را پشت سر گذاشته و با تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۵۰۵ تنی رشد ۳۴ درصدی را که بیشترین رشد تولید در بین واحد های فولادی بود ، تجربه کند.
مدیریت این مجموعه با ارزش نهادن به اولویتهای ملی بر سود اقتصادی صرف، تمرکز اصلی خود را بر تزریق تولیدات خود به بازارهای داخل کشور تغییر داد و با چشم پوشی از سایر درآمدهای جذاب مقطعی، تمرکز خود را بر این گذاشت که تا حد ممکن به تامین نیازهای بازار داخلی بپردازد تا در این برهه حساس سهم تعیین کننده خود را به اقتصاد و کشور ادا کند.
پروژه آبرسانی به شهرهای رویدر و کهورستان بندرخمیر و ۳۸ روستای تابعه در غرب هرمزگان با تخصیص بیشاز ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه توازن نمایندگی مجلس به مرحلهنهایی اجرا رسیده و در آستانه افتتاح رسمی قرار دارد.
مدیرعامل شرکت سنگ و فولاد هرمزگان گفت: در سال ۱۴۰۴ موفق به افزایش قابل توجه و ثبت رکورد در تولید دو محصول آهک کلسینه و آهک هیدراته در شرکت شدیم و دو محصول جدید به سبد محصولات شرکت اضافه کردیم.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: در سال ۱۴۰۴ علیرغم تمام مشکلات داخلی همچون کمبود انرژی و نیز دو جنگ تحمیلی، با همت و جهاد همه کارکنان موفق به تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن تختال و دستیابی به ظرفیت اسمی تولید شدیم.
ایستادگی در مسیر تولید؛ عبور سرافرازانه فولاد هرمزگان از سالی پرآزمون
شرکت فولاد هرمزگان تا بیست و سوم اسفند ماه سال ۱۴۰۴ موفق به تولید یک میلیون و ۴۸۷ هزار تن تختال و تحقق ظرفیت اسمی خود شد که رشد ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان میدهد.
با تشکیل مجمع عمومی فوقالعاده صاحبان سهام شرکت فولاد هرمزگان، سرمایه شرکت فولاد هرمزگان از ۱۳ هزار میلیارد تومان به ۱۳ هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت
در روزهایی که کشور در شرایطی حساس و دشوار قرار دارد، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با حضور در نواحی مختلف سایت و دیدار چهره به چهره با کارکنان خطوط تولید، بر تداوم فعالیت این مجموعه صنعتی و همراهی مدیریت با کارکنان تأکید کرد
در پی شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و آغاز دوره رهبری آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای، مدیرعامل، اعضای هیأتمدیره، مدیران و کارکنان شرکت فولاد هرمزگان با صدور پیامی، آغاز مسئولیت ایشان را تبریک گفته و با رهبر جدید انقلاب اسلامی بیعت کردند.
علیرضا رحیم، مدیرعامل شرکت فولاد در پی شهادت امام خامنهای (قدس سره) پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:
شرکت فولاد هرمزگان با افتتاح واحد پخت و توزیع نان داخلی، گام مهمی در راستای رفاه و امنیت غذایی پرسنل خود برداشت. این پروژه که با هدف بهبود کیفیت زندگی کارکنان و کاهش وابستگی به منابع خارجی انجام شده است، از این پس نان تازه و گرم را بهطور روزانه در اختیار پرسنل قرار میدهد.
صفحه ۱ از ۲۱