جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۴
تولید و تجارت

تحول گفتمان رسانه ای در صنعت؛ از اطلاع رسانی تا مشارکت در حل چالش ها

تحول گفتمان رسانه ای در صنعت؛ از اطلاع رسانی تا مشارکت در حل چالش ها
هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط‌عمومی فولاد مبارکه در دیدار با مسئولین رسانه‌های تخصصی حوزه صنایع معدنی کشور:
  بزرگنمايي:


پایگاه خبری شاخص بازار:
در حال حاضر، مدیریت فولاد مبارکه با نگاه ملی به تمامی پروژه‌ها و زیرساخت‌هایی که توسعه کل کشور را دربرمی‌گیرد، می‌نگرد. در تفکر مدیریت نوین این شرکت، گروه فولاد مبارکه خانواده‌ای است به گستره جغرافیای کشور که دغدغه توسعه همه‌جانبه و متوازن را دارد.در چنین رویکردی، شرکت‌های تابعه فولاد مبارکه در اقصی‌نقاط کشور نیز به‌صورت متوازن و هم‌زمان با شرکت مادر رشد خواهند کرد.

امروزه نه‌تنها در کشورمان، بلکه در تمام دنیا با تنوع عظیمی از سلیقه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی و دریافت اخبار مواجه هستیم. بنابراین، اطلاع‌رسانی اخبار صنعت بزرگی مانند فولاد مبارکه نیازمند ابزارها و مسیرهای مختلفی است. رویکرد ما توسعه هدفمند ارتباط با هر یک از رسانه‌هاست تا از این طریق، اطلاع‌رسانی و ارتباط مناسب با ذی‌نفعان متعدد میسر شود و معتقدیم تحول گفتمان رسانه ای در صنعت با کمک رسانه های تخصصی و نقش فعال آن ها در اطلاع رسانی و مشارکت در حل چالش ها میسر خواهد شد.

در فولاد مبارکه سامانه‌ها و استانداردهایی برای تعامل هرچه بیشتر بین صنعت و رسانه تعریف شده است. این شرکت جایگاه ارزشمندی برای رسانه در خانواده خود قائل است و تلاش می‌کند این ارتباط را گسترش دهد.



نظرات شما
آخرین اخبار