شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بانک و بیمه

پست بانک ایران

نشست صمیمی مدیرعامل پست بانک ایران با بازنشستگان بانک

نشست صمیمی مدیرعامل پست بانک ایران با بازنشستگان بانک
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت ۲۵ذی الحجه، روز گرامیداشت خانواده و‌ تکریم بازنشستگان، نشست صمیمی با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان بانک، برگزار کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار: در این نشست که روز چهارشنبه 21 تیرماه برگزار شد، دکتر حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی به ارائه گزارش عملکرد بانک در خصوص ارتقای سطح معیشت همکاران بازنشسته پرداخت.
ملک گفت: در سال 1401 بن خوار و بار به میزان صد درصد افزایش و در سال جاری نیز به میزان 20 درصد افزایش یافته است.
وی اظهار داشت :کمک هزینه رفاهی بابت معیشت هم نسبت به سال قبل سیصد درصد افزایش یافته و کلیه پرداخت های مناسبتی در سال جاری به میزان 20 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
معاون‌توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی در خصوص تسهیلات پرداختی نیز گفت: در سال 1401 بطور میانگین مبلغ 128 میلیون تومان تسهیلات به بازنشستگان معزز پرداخت شدو در چهار ماه اول سال 1402 بطور میانگین مبلغ 148 میلیون تومان تسهیلات به بازنشستگان مشمول، پرداخت شده است.
ملک تصریح کرد:بیمه تکمیلی بازنشستگان همانند شاغلین و به درخواست شخصی خود آنها برای 938 نفر با خانواده و به تعداد 2425 نفر، انجام پذیرفته است.
وی در خصوص اماکن رفاهی گفت:تعداد 222 نفر از بازنشستگان عزیز به همراه 706 نفر از اعضاء خانواده از ده مرکز رفاهی استفاده نموده اند.
ملک افزود: کارت پیام برای 458 نفر با خانواده به تعداد 1224 نفر برای اولین بار در مراکز استانها صادر و امکان برخورداری از مراکز طرف قرارداد پیام، فراهم شده است.
وی افزایش 100 درصدی کمک هزینه فرزندان معلول و کمک هزینه رفاهی درمان (بیمه تکمیلی) به مبلغ 950.000 ریال به ازای هر نفر همانند شاغلین را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای بازنشستگان ذکر کرد.
ملک گفت :بازنشستگان عزیز در سراسر کشور می توانند با مراجعه به مراکز درمانی طرف قراردادببمه تکمیلی بدون پرداخت هزینه از خدمات آن مراکز استفاده و درصورت طرف قرارداد نبودن با بارگذاری اسناد هزینه در اپلیکیشن بیمه هزینه پرداختی را دریافت نمایند .
قابل ذکر است در قرارداد جدید بیمه تکمیلی هزینه بیماری‌های صعب العلاج بدون سقف ، دندانپزشکی سه برابر و سایر خدمات پزشکی نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته و تسهیلات متعددی برای     استفاده ، اضافه شده است.
در این نشست همچنین بازنشستگان حاضر در جلسه مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل بانک  مطرح کردند و اعضای هیات مدیره کانون از توجهات مدیر عامل پست بانک ایران به حل مسایل بازنشستگان و ارتقای معیشت بازنشستگان ،تشکر کردند.
در پایان دکتر شیری ضمن تقدیر از بازنشستگان بانک، رهنمودهای لازم را در خصوص مشکلات و مسائل آنان ارائه نمود.


نظرات شما
آخرین اخبار