جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
بورس

بورس نوسانی شد

بورس نوسانی شد
شاخص کل بورس امروز روندی پرفراز و نشیب را طی کرد به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات تا دو میلیون و ۳۱۹ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی توانست تا دو میلیون و ۳۲۹ هزار واحد افزایش یابد. این شاخص در حالی به کار خود پایان داد که دوباره روندی نزولی به خود گرفته بود و در نهایت در رقم دو میلیون و ۳۲۴ هزار واحد ایستاد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با 1304 واحد کاهش در رقم دو میلیون و 324 هزار واحد ایستاد. این در حالی است که روند صعودی شاخص کل با معیار هم وزن حفظ شد و این شاخص با 4090 واحد افزایش رقم 760 هزار و 755 واحد را ثبت کرد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش 142 هزار و 696 میلیارد ریال انجام شد.

46 درصد نمادهای بورسی مثبت و 54 درصد منفی بودند که از میان آنها توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با 100 واحد کاهش تا رقم 29 هزار و 207 واحد نزول کرد. در این بازار 572 هزار معامله به ارزش 494 هزار و 374 میلیارد ریال انجام شد. 66 درصد نمادهای فرابورسی مثبت و 34 درصد منفی بودند که از میان آنها پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول و ایران خودرو دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

طی معاملات امروز بیشترین خروج پول حقیقی از صندوق‌ها و بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بانکی بود.


نظرات شما
آخرین اخبار