پایگاه خبری شاخص بازار: روابط عمومی هر سازمان را میتوان به مثابه ویترینی شیشهای دانست که ضمن معرفی فعالیتهای مجموعه، به عنوان پلی ارتباطی با کلیه ذینفعان داخلی و خارجی در جامعه مورد استفاده قرار میگیرد.
امروزه یکی از موضوعات مهم در دنیای ارتباطات که به عنوان ابزاری مهم و کاربردی از آن یاد میشود، «هوش مصنوعی مولد» است. بر اساس تحقیقات صورتگرفته، هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به یکی از ابزارهای استاندارد در حوزه روابط عمومی است.
در واقع، پیوند روابط عمومی با ابزارهای نوینی همچون هوش مصنوعی، مانند پلی ارتباطی عمل میکند که میتواند جامعه هدف سازمان را گسترش دهد. ما نیز در واحد روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، ضمن استفاده از توانمندی و دانش نیروهای متخصص در تولید محتوا، در تلاشیم با بهرهگیری از هوش مصنوعی مولد، این فرآیند را تسهیل کرده و در نهایت، تصویری شفاف و روشن از فعالیتهای این فولادساز بزرگ به جامعه ارائه کنیم.