سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
تولید و تجارت

در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شد

حضور پرشور تلاشگران ذوب آهن اصفهان پای صندوق های رای

حضور پرشور تلاشگران ذوب آهن اصفهان پای صندوق های رای
تلاشگران ذوب آهن اصفهان نیز با حضور پر شور خود در مسجد آیت الله شهید دستغیب مدیریت کوره بلند آرای خود برای انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی را در صندوق سیار این حوزه انتخاباتی انداختند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار، همزمان با مردم شهرهای مختلف کشور مان که انتخابات آن به مرحله دوم کشیده شد، دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان لنجان نیز با حضور پر شور مردم این شهرستان در روز جمعه 21 اردیبهشت ماه سال جاری در حال برگزاری است، تلاشگران ذوب آهن اصفهان نیز با حضور پر شور خود در مسجد آیت الله شهید دستغیب مدیریت کوره بلند آرای خود برای انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی را در صندوق سیار این حوزه انتخاباتی انداختند.
صندوق سیار این حوزه انتخاباتی  از 8 صبح تا 14 و سی دقیقه جهت رای دهندگان ذوب آهنی بود و سپس برای رای دهندگان  مجتمع سبا به آن مرکز منتقل می گردید. این صندوق سیار با همکاری مدیریت های روابط عمومی ، حراست ، خدمات رفاهی و امور شهری ، کوره بلند و همچنین پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید دستغیب ذوب آهن اصفهان فراهم شده است.
در روز 21 اردیبهشت ماه شاهد حضور جمعی از مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان که شرایط رای دهی در دور دوم انتخابات را داشتند ، بودیم. تعدادی از همکاران در گفتگو با خبرنگار آتشکار ضمن قدردانی از فراهم شدن شرایط برای حضور پای صندوق های رای از دلایل و انگیزه های حضور شان در انتخابات سخن گفتند.
محمد قاسمی حسین آبادی اهل فلاورجان با 20 سال سابقه کار در قسمت باسکول ها شرکت گفت: من برای تکمیل رای دهی خود شرکت و به وظیفه ام عمل کردم و انتظارم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، تلاش برای آبادانی شهر و کشورمان است.
مجید بیرانوند شاغل در روابط صنعتی مدیریت نسوز شرکت با 18 سال سابقه کار گفت: راه یافتگان با انتخاب صحیح مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند و من تلاش کردم در سرنوشت کشورم سهیم باشم.
علیرضا معنوی کمک لکوموتیو ران مدیریت بخش راه آهن و ترابری که از سال 1385 در کوره بلند مشغول به کار شده است گفت: من  در دور اول انتخابات نیز در ذوب آهن اصفهان رای دادم و دوباره رای خود را در همین جا به صندوق انداختم. با احساس مسئولیت من وحضور پای صندوق اخذ رای وظیفه  خود را انجام داده و امیدوارم نمایندگان انتخاب شده با بیشتر شدن رای خود تلاش بیشتر برای آبادانی کشور نماید.


نظرات شما
آخرین اخبار