شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
بانک و بیمه

عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران:

لزوم توجه به موانع جهت چابک سازی سازمان

لزوم توجه به موانع جهت چابک سازی سازمان
عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: توجه به موانع جهت چابک سازی سازمان اهمیت دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر علیرضا اعرابی در اختتامیه اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت با اشاره به خدمات بیمه سلامت گفت: کار کردن در بیمه سلامت افتخار است؛ چراکه خدمت گزار اقشار مختلف مردم هستیم.

وی با تشکر از تمامی مدیران استانی در حوزه های مختلف بهداشتی عنوان کرد: سازمان بیمه سلامت به بهترین نحو تلاش می کند نقش خودش را انجام دهد؛ اما کلیت مسئولیت سلامت با وزارت بهداشت است و سازکار بیمه و وظیفه آن مشخص است.

دکتر اعرابی بیان کرد: مدیران استانی باید در خصوص مبانی علمی راهکار هایی ارائه دهند که تطابق و تناسب با شرایط کشور را داشته باشد و یک جمع نخبگان از مدیران ارشد تشکیل شود تا با بررسی راهکار های علمی به نتایج خوبی برسیم.
وی با بیان اینکه بودجه جاری ما از محل سرانه بیمه شدگان است؛ افزود: نیاز است به ساز و کار های صرفه جویی در خصوص منابع و اعتبارات اهتمام بیشتری داشته باشیم و در حوزه صرفه جویی ساز و کار ها را رعایت و اجرا کنیم.

دکتر اعرابی در ادامه اظهار داشت: برای چابک سازی بیشتر سازمان باید از ایجاد ساز و کار هایی که مانع یا کند کننده هستند پرهیز کنیم


نظرات شما
آخرین اخبار