جلسه ای به منظور ارزیابی عملکرد هشت ماهه شعب این منطقه، به ریاست احمدفرهمند مدیر و با حضور محمد عزیزی و احمد یعقوب پور معاونین مالی و اعتباری و اجرایی، روسای شعب و روسای حوزه های ستاد سرپرستی این منطقه، روز یکشنبه شانزدهم آذرماه ١٤٠٤ در سالن اجتماعات ستاد مدیریت شعب شرق تهران با هدف بررسی نتایج عملکرد شعب و شناسایی نقاط قوت و ضعف در ارائه خدمات بانکی برگزار گردید.
پایگاه خبری شاخص بازار: به گزارش روابط عمومی شرق استان تهران، جلسه ای به منظور ارزیابی عملکرد هشت ماهه شعب این منطقه، به ریاست احمدفرهمند مدیر و با حضور محمد عزیزی و احمد یعقوب پور معاونین مالی و اعتباری و اجرایی، روسای شعب و روسای حوزه های ستاد سرپرستی این منطقه، روز یکشنبه شانزدهم آذرماه ١٤٠٤ در سالن اجتماعات ستاد مدیریت شعب شرق تهران با هدف بررسی نتایج عملکرد شعب و شناسایی نقاط قوت و ضعف در ارائه خدمات بانکی برگزار گردید.
🔹 بنا به این گزارش در ابتدای این جلسه، معاونین اجرایی و مالی اعتباری شرق استان تهران، گزارشی از وضعیت کلی عملکرد شعب در تمامی شاخص های پایش و پویش، در هشت ماه گذشته را ارائه و به درصد رشد یا کاهش شاخص های مذکور، در مقایسه با سال گذشته اشاره و بر لزوم توجه بیشتر به نیازهای مشتریان تأکید نمودند و سپس روسای شعب به بیان چالشها و مشکلاتی که در روند ارائه خدمات با آنها مواجه می باشند پرداختند.
🔷براساس این خبر، در ادامه جلسه فرهمند مدیر این منطقه، توضیحات جامع و کاملی را در خصوص سامانه فوریت های اداری(فواد) ارائه و بر اهمیت و اهتمام جدی پیرامون اجرا و رعایت شاخص های هفتگانه در شعب و باجه های بانکی روستایی تاکید کرد. وی خاطر نشان ساخت بازاریابی هدفمند و اثرات آن در جذب و حفظ مشتری از اهمیت خاصی برخوردار است، و در ادامه توجه بیش از پیش به آموزش اثربخش، تکریم و رفتار فاخر به مشتریان، استفاده از ظرفیت اعطای تسهیلات در توسعه روستا با بهره برداری از طرح های قابل ارائه بانک، توجه به فرهنگ بانکداری الکترونیک، و تمرکز بر برنامه و اهداف تعیین شده را مورد تاکید قرار داد و در ادامه، پاسخ سوالات مطروحه همراه با راهکارهای لازم را ارائه کرد.
🔹 گفتنی است در پایان جلسه، تصمیمات لازم برای بهبود عملکرد شعب اتخاذ شد و مقرر گردید که برنامههای عملیاتی مشخصی برای پیگیری این تصمیمات تدوین گردد.
روابط عمومی شعب شرق تهران