- نوشته شده توسط:
شاخص بازار
-
جمعه ۱۴ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۹:۰۹:۰۸
نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه امروز (پنجشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۴) بهمنظور همافزایی در راستای پیشبرد اهداف این گروه بزرگ صنعتی با حضور هادی نباتینژاد، مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه و سیاوش صلواتیان، مشاور مدیریت ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه، روسا و مدیران روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه برگزار شد.
پایگاه خبری شاخص بازار: در این نشست از "سامانه رصد برنامههای روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه"، "سند یکپارچه سیاستهای روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه" و "داشبورد جامع ارتباطات و برند گروه فولاد مبارکه" بهعنوان 3 محصول جدید و راهبردی مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه رونمایی شد.
🔹"سامانه رصد برنامههای روابط عمومی شرکتهای فولاد مبارکه" با عنوان "دیدهبان فولاد" شامل سامانه رصد و نظارت بر عملکرد شرکت فولاد مبارکه و ثبت شاخصهای عملکردی بهصورت ماهانه توسط مدیریت ارتباطات شرکت فولاد مبارکه است.
🔸"سند یکپارچه سیاستهای روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه" با عنوان "همصدایی برای خلق آینده بهتر" با هدف یکپارچگی برند و تصویر گروه همافزایی و همکاری میان شرکتها، مدیریت حضور در وب سایت و شبکههای اجتماعی توسعه ارتباطات بینالمللی، هماهنگی در سیاستهای رسانهای، نمایشگاهی و فرهنگی-اجتماعی و ایجاد عنوان فعالیت ارتباط با گروه برای آموزش، سیاستگذاری، نظارت و رتبهبندی تقویت نوآوری، سامانههای نظارتی و اطلس توانمندیهای روابط عمومی است.
🔹"داشبورد جامع ارتباطات و برند گروه فولاد مبارکه" با عنوان "داستان فولاد را روایت میکنیم" شامل اخبار، گزارش تصویری، تولیدات ویدئویی، پادکست، اینفوگرافیک، نمایشگاهها، بازدیدها، همایشها، برنامههای فرهنگی، فتوتیتر، تولیدات گرافیکی و انتشارات فولاد است
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...