دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تولید و تجارت

افتتاح دفتر همکاری فناورانه با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا، پلی برای تعامل میان دانشگاه و فراجا

افتتاح دفتر همکاری فناورانه با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا، پلی برای تعامل میان دانشگاه و فراجا
دفتر همکاری فناورانه معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افتتاح شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، مراسم افتتاح دفتر همکاری فناورانه با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا روز دوشنبه 17 مهر 1402 با حضور جمعی از مدیران و معاونان برگزار شد.

دکتر ایرج اله دادی معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، راه اندازی اولین دفتر همکاری فناورانه با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا را یک حرکت پیشرو دانست و گفت: از حدود یکسال و نیم قبل، ارتباطات اولیه در خصوص همکاری‌ها شکل گرفته و امیدواریم تا بتوانیم از ظرفیت‌های دانشجویی، اساتید و واحدهای فناور و دانش بنیان عضو و مستقر در پارک علم و فناوری در خصوص رفع نیازهای فناورانه تمامی معاونت‌های فراجا بهره ببریم.

گفتنی است دفتر همکاری فناورانه معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دارای دو میز مجزا برای دانشجویان و اعضای هیات علمی بوده و در حوزه‌های انجام طرح صنعتی و محصول محور، حمایت از پایان‌نامه های مقطع کارشناسی ارشد و رساله های دکتری، حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در قالب پروژه‌های کسر از خدمت، همکاری در خصوص نگارش مقاله و راه اندازی نشریه علمی پژوهشی و… آماده تعامل و همکاری است.

همچنین نیازهای فناورانه توسط معاونت فاوا شناسایی و برای دریافت راه حل‌های فناورانه اعلام می‌شود که عمده نیازها در حوزه تحلیل هوشمند داده‌ها، طراحی و پیاده‌سازی پلتفرم‌های بومی، کنترل هوشمند مرزی، مدیریت و کنترل هوشمند و یکپارچه ترافیک، رضد و پایش هوشمند فضای مجازی، کشف و پیگیری علمی و هوشمند جرایم و…. بوده و به صورت پیوسته به‌روز می‌شود.


نظرات شما
آخرین اخبار