دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بانک و بیمه

پست بانک ایران

به مناسبت هفته دولت و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهار باجه بانکی روستایی در استان قزوین به بهره‌برداری شد

به مناسبت هفته دولت و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهار باجه بانکی روستایی در استان قزوین به بهره‌برداری شد
به مناسبت هفته دولت و با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بهزاد شیری مدیرعامل بانک، عصر امروز (سه شنبه) هفتم شهریور ماه، پنج باجه بانکی روستایی پست بانک ایران در استان قزوین به بهره‌برداری رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که به صورت برخط، در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزارشد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باجه بانکی روستایی حصار ولی عصر را به نمایندگی از چهار باجه بانکی روستایی شهرک، خطایان، کاسپین2 و شهرک صنعتی خرمدشت افتتاح کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به استان قزوین به عنوان نماینده دولت، دهها طرح عمرانی، ارتباطی و توسعه‌ای را به مناسبت هفته دولت افتتاح کرد.
بر اساس این گزارش، 76 طرح و پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ 3.290.995 میلیون ریال در هفته دولت در 22 استان کشور، با ایجاد شغل برای 1081 نفر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بانک به بهره‌برداری رسید.
افتتاح 54 باجه بانکی روستایی با هدف اشتغال‌زایی برای  105 نفر، در 19 استان، بهره‌برداری از 21 پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی در 11 استان با ایجاد اشتغال برای 971 نفر و آغاز به کار شعبه خواف در استان خراسان رضوی با ایجاد اشتغال برای پنج نفر، بخشی از این پروژه‌ها بوده است.

 


نظرات شما
آخرین اخبار