شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
بانک و بیمه

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

ساختمان جدید شعبه خواف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه خواف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد
به منظور بهبود ارائه خدمات و رفاه حال مشتریان، ساختمان جدید شعبه خواف (کد ۳۶۳۹) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همزمان با شروع هفته دولت و با حضور دکتر «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره، «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی، «مهدی عباس‌پور» فرماندار شهرستان خواف و جمعی از مدیران ساختمان جدید شعبه خواف (کد3639) در استان خراسان رضوی افتتاح شد.
در این مراسم دکتر «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک با اشاره به آثار و برکات قرض‌الحسنه در رشد و پیشرفت بانک، گفت: خداوند در آیات قرآن کریم و احادیث وعده داده است، هرکس به او قرض نیکو دهد، آن را چندین برابر می‌کند و سخن خداوند قطعی است.
وی افزود: هدف گذاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسیدن به جایگاه سومین بانک برتر کشور است و ما تلاش می‌کنیم، این شیوه از بانکداری الگوی شبکه بانکی کشور باشد.
دکتر «ازگلی» افزود: مشتریان جامعه هدف بانک، افراد کم برخوردار جامعه هستند و ما با ارائه خدمات متفاوت، سرعت در ارائه خدمات و حرکت به سمت بانکداری الکترونیک توانسته‌ایم رضایت بالای بیش از 15 میلیون نفر از مشتریان را جلب کنیم.
در ادامه مراسم «مهدی عباس‌پور» فرماندار شهرستان خواف ضمن قدردانی از فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: به سهم خود برای دست‌یابی بانک به اهداف متعالی، کمک و همراهی خواهیم کرد.
شعبه‌ خواف (کد 3639) در سال 1393 افتتاح شد و اکنون بیش از 24 هزار مشتری دارد.
منابع این شعبه بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال است و تا کنون بیش از 7هزار فقره وام قرض‌الحسنه بارقم 4600 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
گفتنی است ساختمان جدید این شعبه با مساحتی معادل 240 متر، در خیابان نظام‌الملک، نبش نظام‌الملک 2 آماده ارائه خدمات به مشتریان است.


نظرات شما
آخرین اخبار