شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
بانک و بیمه

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
مدیران و کارکنان ستاد مرکزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) حضوری پرشور داشتند.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مراسم عزاداری سیدالشهدا ابی عبدالله الحسین (ع) روز چهارشنبه 4 مرداد مصادف با هشتم محرم در ستاد مرکزی بانک برگزار شد.
در این مراسم که با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان بانک همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین «امیرحسین خورشیدوند» به بیان نکاتی درباره قیام عاشورا و حماسه حسینی پرداخت.
وی اظهار داشت: اگر قیام عاشورا نبود، حکومت اموی رسوا نمی‌شد. اعمال آن حکومت دین اسلام را به انحراف می‌کشید و این طور که اکنون دین خود را می‌شناسیم، به دست ما نمی‌رسید.
خورشیدوند با تأکید بر اهمیت تربیت فرزندان، اظهار داشت: لازم است فرزندان خود را از سنین پایین با مفاهیم اسلامی به‌ویژه فلسفه قیام عاشورا و آزادی‌خواهی امام حسین (ع) که منجر به جهاد ایشان شد، آشنا کنیم.
در ادامه مراسم حاج «حمید رضوانی» مداح اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت و مداحی پرداخت که با مشارکت پرشور مدیران و کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همراه بود.


نظرات شما
آخرین اخبار