دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بانک و بیمه

پست بانک ایران

دیدار دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران با دکتر حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور

دیدار دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران با دکتر حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور
دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران صبح روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ضمن حضور در دفتر دکتر حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور به تشریح سیاست ها، تبیین اقدامات و عملکرد پست بانک ایران و چشم انداز آتی و نقش بانک در رونق اقتصاد روستا و کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار و آگاهی بخشی ساکنین روستا پرداخته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار : دکتر شیری در ادامه ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک از طریق پست بانک و کاهش هزینه های ملی و گستره فعالیت از طریق 6 هزار باجه برای 12 میلیون مردم روستا را از دیگر اقدامات پست بانک ایران ذکر کرد.
وی افزود: پست بانک ایران از سال ها قبل عهده دار عاملیت طرح های اقتصادی مهمی در سطح اقتصاد خرد و کلان کشور بوده و در مناطق روستایی و عشایری در مناطق کمتر برخوردار روستایی و عشایری به عنوان مهمترین دستاورد برای توسعه و افزایش سطح فعالیت و اثربخشی بانک در اقتصاد روستا در کارنامه عملکردی بانک ثبت شده است.
دکتر حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور در این دیدار، گستره فعالیت و خدمات بانک در مناطق روستایی را بسیار ارزنده شمرد و از زحمات و خدمات مدیرعامل و مجموعه کارکنان بانک قدردانی کرد و اظهار داشت؛ اقدامات پست بانک موجب کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و بهبود وضعیت زندگی آنان خواهد شد و باید در تمامی ابعاد و از سوی تمامی ارگان ها و نهادها مورد حمایت قرار گیرد.


نظرات شما
آخرین اخبار