جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
راه و مسکن

چالوس همچنان یکطرفه است/ ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای منتهی به شمال و اعلام ساعات پیک تردد

چالوس همچنان یکطرفه است/ ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای منتهی به شمال و اعلام ساعات پیک تردد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های مواصلاتی کشور، از ممنوعیت تردد از محور چالوس، مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: بر اساس  آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، در حال حاضر در محورهای شمالی، تردد از محور چالوس، مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است. به تبع آن در مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران - شمال هم ترددی انجام نمی‌شود.

وی افزود: همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال و ترافیک سنگین در محدوده‌های شهرستانک، نساء و حدفاصل ولی‌آباد تا هزارچم و محدوده مرزن آباد گزارش شده است. در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تالون تا انتهای مسیر نیز ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم. در محور هراز مسیر جنوب به شمال ترافیک نیمه سنگین و در حدفاصل پلور تا آب اسک و حدفاصل وانا تا بایجان ترافیک سنگین اعلام شده است.

شیرانی ادامه داد: همچنین ترافیک نسبتا سنگین در آزادراه قزوین – رشت محدوده شیرین سو و حدفاصل منجیل تا رودبار وجود دارد و در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل هشتگرد تا زیباشهر و همچنین در آزادراه تهران– قم محدوده‌های میدان جهاد، بهشت زهرا و پل آزادراه غدیر و چشمه شور ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی در جاده‌های کشور، گفت: در برخی از محورهای استان‌های زنجان و گیلان در شبانه ‌روز گذشته، بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، گفت: در عین حال براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های تردد شمار، تردد در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 6.3 درصد افزایش داشته و اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات سه تا چهار بامداد انجام شده است.

شیرانی همچنین گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج، عوارضی آزادراه تهران - قم، آزادراه قم - تهران، قرچک - ری، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه قزوین - زنجان و آزادراه تهران - ساوه،  محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.


نظرات شما
آخرین اخبار