جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
راه و مسکن

شروع اسفند با ترافیک پرحجم صبحگاهی درمعابر/ در ساعات پیک ترافیک از تردد غیرضروری پرهیز کنید

شروع اسفند با ترافیک پرحجم صبحگاهی درمعابر/ در ساعات پیک ترافیک از تردد غیرضروری پرهیز کنید
صبح نخستین روز از اسفندماه درحالی در تهران آغاز شد که معابر شهری ترافیک پرحجمی را پشت سر گذاشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از ایسنا، سرهنگ علی‌اصغر شریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران در صبح اولین روز از اسفندماه امسال گفت:‌ جریان ترافیک صبحگاهی از حوالی ساعت شش صبح امروز در معابر و به خصوص شبکه بزرگراهی تهران شکل گرفت و بار ترافیکی از غرب، شرق و جنوب تهران به سمت مرکز و شمال پایتخت در جریان بود. این روند از حوالی ساعت هفت صبح امروز به اوج خود رسید و در حال حاضر نیز تقریبا می‌توان گفت که از حجم بار ترافیک صبحگاهی در معابر کاسته شده است.

وی درباره ترافیک صبحگاهی بزرگراه‌های تهران نیز گفت: در محورهای جنوبی پایتخت شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده انتهای بزرگراه چراغی تا ورودی تونل توحید بودیم. در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتاح تا میدان آزادی هم ترافیک پرحجم بود. بار ترافیک در بزرگراه‌های بسیج و بعثت هم پرحجم گزارش شده بود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره بزرگراه‌های واقع در غرب تهران نیز گفت:‌ امروز صبح شاهد ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از محدوده تقاطع بزرگراه شهید باکری به بعد بودیم. در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از تقاطع بزرگراه شهید ستاری و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از محدوده جنت‌آباد نیز وضعیتی مشابه وجود داشت.

شریفی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نورس از محدوده بزرگراه محمدعلی جناح نیز بار ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده بود، گفت:‌ در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از محدوده گلاب هم وضعیتی مشابه وجود داشت. در، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز ترافیک صبحگاهی را شاهد بودیم.

وی با اشاره به بزرگراه‌های محدوده شرقی تهران نیز گفت:‌ در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از تقاطه بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از محدوده بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیرشرق به غرب از تقاطع پل بزرگراه شهید صیاد شیرازی و مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از محدوده میدان نوبنیاد شاهد بار ترافیکی صبحگاهی بودیم.  

شریفی درباره بزرگراه‌های واقع درمحدوده مرکزی و شمالی تهران نیز گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت نیز ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی را شاهد بودیم. در بزرگراه جلال آل احمد مسیر غرب به شرق نیز از محدوده پل آزمایش و تداوم آن در بزرگراه شهید گمنام تا میدان فاطمی ترافیک پرحجم بود. در بزرگراه‌های شهید مدرس و کردستان نیز تردد پرحجم اما روان بود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی معابر نیز گفت:‌ در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ترافیک نیمه سنگین بود. همچنین در خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل پارک وی تا تجریش، مقاطعی از خیابان‌ شهید باهنر، خیابان پاسداران، بلوار میرداماد، خیابان ستارخان، خیابان دکتر علی شریعتی، بلوار سعادت آباد، خیابان کارگر جنوبی، خیابان خیام و ... ترافیک پرحجم بود.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردارند، گفت: اما لازم است که رانندگان محترم توجه داشته باشند که از تردد غیرضروری با خودروی شخصی در ساعات پیک ترافیک پرهیز کنند.


نظرات شما
آخرین اخبار